Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Karal. si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Karal trgovina in storitve d.o.o., skrajšano ime Karal d.o.o., Pohorska cesta 2, 2382 Mislinja (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 7227167000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI55868932

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med Karal d.o.o. in kupcem. Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami oz. osebami, starejšimi od 15 let. Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Podatki o pogojih poslovanja, spletne aplikacije, informacije o izdelkih in ostale informacije v spletni prodajalni Karal. si, so na voljo le v slovenskem jeziku.

V spletni prodajalni lahko kupujete kot registriran uporabnik, prav tako pa lahko nakup opravite tudi brez registracije.

Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 082 00 31 50 ali 031 393 392, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 20.00 uro ali nam preprosto pišete na elektronski naslov info@karal.si

Kot ponudnik dopuščamo možnost napake pri objavljenih opisih ali ceni izdelkov.

Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do spremembe oz. objave preklica ponudbe ali do odprodaje zalog.

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na splošne pogoje poslovanja in s potrditvijo naročila, soglaša s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane uporabnik gost Karal. si, tako gost (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini Karal. si

 

Dostopnost informacij

Karal d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije.

- podatke o podjetju Karal d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka)

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

- bistvene lastnosti artiklov

- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je na zalogi in v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

- pogoji dostave artiklov (način, kraj in rok dostave)

- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, da vsebujejo davek in stroške prevoza in druge dajatve in rok veljavnosti teh podatkov

- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka

- časovno veljavnost ponudbe

- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. č ZVPot; v primerih ko potrošnik v skladu s 43. č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)

- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Podatki o podjetju povzeti iz poslovnega registra Slovenije

Popolni naziv : Karal trgovina in storitve d.o.o. Skrajšani naziv : Karal d.o.o. Poslovni naslov: Pohorska cesta 2, 2382 Mislinja Matična številka: 7227167000 Davčna številka : SI55868932 Zavezane za DDV : DA Pravna oblika : Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o. Transakcijski račun : SI56 024500262216936

Popolni naziv: Karal trgovina in storitve d.o.o
Skrajšani naziv: Karal d.o.o.
Poslovni naslov: Pohorska cesta 2, 2382 Mislinja
Matična številka: 7227167000
Davčna številka: SI55868932
Zavezane za DDV: DA
Pravna oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
Transakcijski račun: SI56 024500262216936

 

Naročilo

Uporabniku je pred oddajo naročila omogočen pregled celotnega naročila, vključno s ceno in količino artiklov. Ob morebitni napaki je uporabniku omogočena možnost vrnitve na stran za urejanje in popravek naročila.

Kupoprodajna pogodba med Karal. si in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik, kupcu pošlje prvo elektronsko obvestilo o statusu naročila. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji sklenjeni in potrjeni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec se smatra oseba s podatki, kot so navedeni ob sami oddaji naročila. Kasnejše spremembe podatkov o kupcu niso mogoče.

 

Označevanje obutve

Definicije, piktogrami in ustrezne pisne oznake glavnih sestavnih delov obutve

Tabela različnih sistemov velikostnih številk za različne vrste obutve

 

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR / €) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Cene so zagotovljene za dan naročila in veljajo do preklica oz. do objave novih cen. Cene v spletni trgovini niso nujno enake cenam v prodajalnah Karal.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Možnosti oz. načini plačila ter stroški dostave

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Plačilo po predračunu ( z plačilnim nalogom na račun podjetja )

Naročene izdelke v spletni trgovini Karal. si lahko plačate po predračunu, preko elektronskega bančništva ( Klik, ProKlik …) ali osebno v vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam bomo posredovali predračun. V plačilni nalog vpišete potrebne podatke za izvedbo plačila. Ob prejemu plačila na naš račun št: SI 56 024500262216936 odprt pri NLB d.d. bomo naročene in plačane izdelke nemudoma odposlali. Rok za plačilo predračuna je tri ( 3 ) delovne dni. V primeru, da v tem času ne bomo prejeli plačila, smatramo, da odstopate od naročila in bomo le tega stornirali.

Navodilo kot pomoč pri plačilu s plačilnim nalogom:

Namen plačila: Plačilo naročila številka xxxxx ( xxxxx pomeni št. Vašega naročila )
Naziv: Karal d.o.o.
Ulica: Pohorska cesta 2
Pošta: 2382 Mislinja
Št. Računa: SI56 024500262216936 ( BIC : LJBASI2X )
Sklic: SI 00 xxxxx ( xxxxx pomeni vpis št. Vašega naročila )

Primer izpolnjenega plačilnega naloga - tukaj

- Plačilo ob končanem naročilu s plačilnimi karticami BA Maestro, MarterCard in Visa

Plačila se izvedejo preko plačilnega sistema Bankart ( varni spletni plačilni sistem ). Po zaključku naročila boste preusmerjeni na spletne strani, ki jih upravlja procesni center Bankart in banka pri kateri imamo sklenjeno pogodbo o sprejemanju plačilnih kartic, kjer boste lahko izvedli postopek plačila.

- Plačilo po povzetju ( dostavo za Karal d.o.o. vrši pogodbeni partner Pošta Slovenije )

Plačilo boste lahko izvedli ob sami dostavi kot gotovinsko plačilo ali plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami (Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa, ki jih izvajajo pismonoše, ki so opremljeni z prenosnimi pos terminali. Spisek pošt, kjer so opremljeni z prenosnimi pos terminali najdete na tej povezavi.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

- Plačnik ( podatki v računu uporabnika ) mora biti ista oseba ali organizacija kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice

- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v primeru odobritve in doseženega dogovora

 

Stroški pakiranja in dostave so pri nakupu nad 50,00 € za kupca brezplačni, do zneska 49,99 € pa se stroški pakiranja in dostave zaračunajo v znesku 3,50 € .

Opozorilo: ti pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo na področju Države Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku Pošte Slovenije. Kupec pa v takem primeru nosi tudi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

Izdaja računa

Karal. si ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi natisnjen račun. Na računu so definirani in razvidni vsi zakonski podatki; cena izdelka in vsi morebitni stroški, hkrati pa je podano tudi obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti ne moremo upoštevati.

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Karal. si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

2. Naročilo je odpremljeno/ Naročilo je pripravljeno za prevzem

Karal. si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prav tako v elektronski pošti seznani kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora ponudnika o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 393 392 ali po mailu na info@karal.si. V primeru, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi Pošte Slovenije.

 

O dostavi

Za podjetje Karal d.o.o. pakete dostavlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Prevzem paketa z odkupnino

Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko, s plačilnimi karticami. Na območju izbranih pošt je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s karticami Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa.

S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam: - prek spletne strani www.posta.si, - s poizvedbo na pošti, - na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).

 

Vračilo blaga oz. pravica do odstopa od pogodbe

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. č - b43. e člen Zakona o varstvu potrošnikov.

43. č člen Zakona o varstvu potrošnikov določa:

''Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;…''

Sedmi odstavek 43. d člena Zakona o varstvu potrošnikov določa: ''Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.''

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: info@karal.si , blago pa vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Možnost vračila ne velja za potrošen material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

• pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,

• pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

 

Postopek zamenjave in vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Izdelku, ki ga vračate, priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelka, ki ga najdete tukaj (PDF, DOC, JPG). Na navedeni obrazec poleg svojih podatkov ne pozabite pripisati številko tekočega računa, na katerega bomo v skladu z zakonom, najkasneje v 14. dneh po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino. Ne pozabite priložiti fotokopije računa.

Reklamacija v primeru stvarne napake

V primeru reklamacije izdelka iz naslova stvarne napake vas prosimo, da izdelek vrnete v originalni embalaži in priložite obrazec za vračilo izdelka, ki ga najdete tukaj (PDF, DOC, JPG) in v njem opišete napako na izdelku. Pošiljki prav tako priložite fotokopijo računa. Vrnjen izdelek bo pregledala reklamacijska služba in boste o postopku in nadaljnjih korakih obveščeni v najkrajšem možnem času, najkasneje v 8 dneh. Karal d.o.o. ne odgovarja za nastalo škodo in napake, ki bi bile posledica nepravilne uporabe in vzdrževanja izdelka.

Izdelek iz obeh primerov ( odstop od pogodbe, reklamacija ) vrnite na naslov:

Karal d.o.o., Pohorska cesta 2, 2382 Mislinja, s pripisom Spletna trgovina

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti info@karal.si

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije oz. odškodnine pri Pošti Slovenije oz. na pošti, ki je pošiljko dostavila. To storite tako, da paket (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) prinesete na pošto. Opozorite jih, da je potrebno izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek se na Pošti Slovenije komisijsko obravnava in na podlagi odgovora oz. odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije vam jamčimo, da bomo poskrbeli, da bo zahtevek rešen v najkrajšem možnem času.

Postopek vračila kupnine

Karal d.o.o. bo kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrnil vsa opravljena plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB 1).

Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam oz. tretji stranki, razen če bi tako zahteval zakon.

Vedno se lahko odjavite od prejemanja naše e-pošte preko maila info@karal.si ali pa se odjavite tukaj

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov (npr. ime, priimek, elektronski naslov ali poštni naslov), so vse informacije, ki vas identificirajo. Osebnih podatkov ne zbiramo, razen ob vaši privolitvi, tj. ob registraciji, nakupu ali sodelovanju v spletnih raziskavah ali spletnih nagradnih igrah. Karal d.o.o. jamči, da bo osebne podatke varoval kot strogo zaupne.

Podjetje Karal d.o.o. bo uporabilo vaše podatke zaradi tehničnih razlogov, administracije na spletnem mestu, da vam zagotovi dostop do posameznih informacij ali za splošno komunikacijo z vami. Podjetje Karal d.o.o. v nobenem primeru ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo. Zaposleni v podjetju Karal d.o.o. so zavezani k spoštovanju in zaupnemu ravnanju z vašimi podatki. Karal d.o.o. podatke, ki jih dobi od potrošnika obdeluje za namene direktnega trženja storitev, produktov in ostalih aktivnosti podjetja, to pomeni, uporabo osebnih podatkov posameznika zgolj in samo za namen ponujanja izdelkov, statistike, obdelave nakupnih navad, obveščanja o novostih, pošiljanja reklamnega gradiva in ponudb.

Izjava podjetja Karal d.o.o. o politiki varovanja osebnih podatkov

Najpomembnejša skrb našega podjetja je vsekakor varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov. Zato izjavljamo, da bodo vsi vaši osebni podatki, ki nam jih boste posredovali ob prijavi v spletno trgovino Karal. si , varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ( UL RS 86/2004 s spremembami). Vse spletne aktivnosti podjetja Karal d.o.o. so v skladu z Evropsko zakonodajo( EU Direktiva 95/46/EC ) in državnimi zakonodajami Centralne in Vzhodne Evrope.

 

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran piškotkov ne posreduje zunanjim ponudnikom storitev.

O piškotkih

Piškotki so majhne tekstovne datoteke , ki jih spletna stran ko jo obiščete, naloži v vaš spletni brskalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletne strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato priporočamo, da v njihovo uporabo privolite.

Seznam piškotkov ki jih uporablja ta stran:

IME PIŠKOTKA: __utma
OPIS: Statistika ogledov spletne strani
STORITEV: Google Analytics
DOBA HRANJENJA: 2 leti

IME PIŠKOTKA: __utmb
OPIS: Statistika ogledov spletne strani
STORITEV: Google Analytics
DOBA HRANJENJA: 1 dan

IME PIŠKOTKA: __utmc
OPIS: Statistika ogledov spletne strani
STORITEV: Google Analytics
DOBA HRANJENJA: Trajanje seje

IME PIŠKOTKA: __utmz
OPIS: Statistika ogledov spletne strani
STORITEV: Google Analytics
DOBA HRANJENJA: 6 mesecev

Upravljanje piškotkov v brskalniku

Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, po poteku veljavnosti pa brskalnik piškotke samodejno izbriše. Uporabnik lahko vse piškotke ali piškotke za posamezno spletno mesto ( domeno ) izbriše tudi ročno ali pa uporabo piškotkov v brskalniku onemogoči v celoti. Navodila za izbris piškotkov ali onemogočitev njihove uporabe lahko najdete v sklopu pomoči vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste uporabo piškotkov v celoti onemogočili vam nekatere funkcionalnosti spletne strani ne bodo delovale pravilno.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja Karal trgovina in storitve d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Karal d.o.o., in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Karal d.o.o. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@karal.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zavezuje, da bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Karal. si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Karal d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov pa je pristojno sodišče po sedežu podjetja Karal d.o.o., torej okrožno sodišče v Slovenj Gradcu.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Karal d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Karal d.o.o., ki kot ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive2009/22/ES.

 

Naroči se na Karal e-novice

in spremljaj naše ugodnosti